vasárnap, október 23, 2005

Negyvenkilenc éve...

Ha akkor annyian lettek volna, mint ahányan ma büszkék rá, hogy ott voltak, itt már negyvenkilenc éve akkora demokrácia lenne, mint ide Fehérgyarmat...

Gusztustalan szarházi mind, aki napi politikai előnyt/kérdést akar ebből (is) csinálni...

csütörtök, október 20, 2005

Napmondása...

Rötölön, fábrisó után... Sajnos nem jegyeztem meg a szerzőt...:

Az optimista szerint a lehető legjobb világban élünk... A pesszimista tart attól, hogy ez így is van...

Sajnos egyre pesszimistább vagyok...

Getting things done

Gaba nagyon dícséri, Zoxigén is megrendelte az Amazon-tól, én meg véletlenül vettem észre a Rózsakert könyvesboltban a szinkronizált verziót, a Bagolyvár kiadásában Intézz el mindent! címen. 2500 pénzt (nekem legalábbis) megért. Majd egyszer talán lesz időm elolvasni is... (mottó: szükség lenne egy jó time-management tréningre, de nincs időm elmenni...)

Ja, és ugyanitt Rod Stewart: The Great american songbook vol. IV. is kapható... Ezt is megvettem, megvan az első három is, nekem ez is bejött...

szombat, október 15, 2005

Minority report (különvélemény)

Holnap este lesz az egyik kereskedelmi csatornán Tom Cruise föszereplésével a címbeli film... Maga a film története (nekem legalábbis...) tetszett, most mégsem a fő szál miatt jutott eszembe...

Ebben a fimben van egy olyan jelenet, amikor a TC által alakított nyomozó bemegy egy bevásárlóközpontba, ahol egy automata iriszfelismerő rendszer azonosítja, és célzott reklámokkal kezdi bombázni (gyakorlatilag beszél hozzá a kirakat...)

Ma bevásároltunk a budaörsi Tescoban, a fogkrémes pultok között járkálva egyszercsak beszélni kezdett hozzánk egy automata, ajánlva a mittoménmilyencsodafogkrémet... Rögtön bekattant a film, és az a gondolat, ha mindenki ilyen marketing-módszert alkalmazna, valószínűleg megkeresném a püspökhatvani alkaloida csoportot és belépnék pártoló tagnak... Eddig is herótom volt attól, ha bevásárlóközponban kellett vásárolnom (ez a decemberi embertömegek idején szinte már a fizikai fájdalom szintjére jut...), de ezután méginkább kerülni igyexem majd...

u.i.: a rohadt nénikéjüket, a legdühítőbb, hogy hiába idegesített, hatott a marketing...: levettem a polcról a terméket és majdnem meg is vettem. Szerencsére időben odafigyeltem magamra... meg az a félmondat a használati utasításon, ami felhivta a figyelmet, hogy 6 éven aluli gyermek csak szülői felügyelettel használhatja, meggyőzött arról, hogy nem fehér embernek való az igy reklámozott termék...