szerda, február 02, 2005

Konferenciahét

Tegnap Lurdy, ma Hilton, jól megy az informatikusoknak...
Kisze kollégával ültünk és figyeltünk, valamint megsupportáltuk Kisze fönökének törölt fájl-ját, valamint Kisze GPRS-ét, jáccottuk az okos szekurityi manusokat és láttunk pár érdekes, meg két pár uncsi előadást...
Az index tudósítójával ellentétben nekem tetszett a nap, bár én a sajtóbelépősökkel ellentétben fizettem is érte (igaz, csak 25K-t, nem 40 vagy 60-at...). Mondjuk az elégedettséghez hozzájárul, hogy én nyertem a végén az 50ezres Gundell-vacsorát is (kicsit korán újságoltam páromnak, hová megyünk... utólag végiggondolva a következő havi brigádgyűlésnek sem lett volna utolsó... mit meg nem érne a látvány, hogy Pekárovits kolléga zakóban bemutatja a Gundell közepén az e havi Woodman Private Gold casting jelenetet...). Szegény indexes srác kigúnyolja a social hacking jelentőségét, hozzáértőként (?) viszont ismét rádöbben az ember, hogy akármennyit költhetünk biztonságra, ha a kollégák egy része debil szinten mozog... Márpedig a saját tapasztalatok azt mutatják, tényleg ott mozog...

2 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Csak kötözködésből:
Gundel, egy ellel...

Ata

10:04  
Blogger BB said...

Teljesen jogos, kévemszépen... csak azért nem javtom, mert oda lenne a történeti hitelesség... .-)

10:24  

Megjegyzés küldése

<< Home