hétfő, február 07, 2005

Néhány nap eltáv a szobafogságból...

Ma reggel örömhír fogadott... A héten elkezdődik a parterekhez kihelyezett szoftverünk legújabb verziójának telepítése, melyben nekem is tevékenyen részt kell vennem... Eddig az volt az álláspont, hogy túl értékes emberke vagyok ahhoz, hogy az országot járjam next-next-finish típusú telepítések miatt (bár én baromira szerettem, jókat kirándultam az üzletkötőkkel, kaja - duma - relax, értékesnek meg nem nagyon tartom magam), de most mivel három hét alatt végig kell járni az országban 350 autókereskedést, emiatt engem is befogtak, a VIP kereskedéseket nekem kell végiggyűrnöm...
Jó kis kirándulásos 1-2 hét jön, GPS teszteléssel egybekötve... :-)
Csak az a szar, hogy közben itt bent is meg kell csinálni a dolgaim, igy azt hiszem, esténkén lesz pár óra VPN otthonról...
A kisvasutam meg hóhelyzet miatt nem közlekedik két hétig...

2 Comments:

Anonymous Névtelen said...

nem kell ez az alszereny duma :)

--
udv/gt

15:20  
Blogger BB said...

Időnként nem árt... :-)
Megyek felétek is jövö héten...

08:34  

Megjegyzés küldése

<< Home