péntek, január 25, 2008

Az igazi BB...

Bár már maholnap (holnap...) három hetes lesz az igazi BB (Beszta Balázs), még meg sem említettem (legalábbis itt nem...) , hogy megérkezett Mini Me (villámgyorsan, 2900 grammal és 52 centivel)...
Mentségemre legyen mondva, volt annyi teendő (tejfakasztás, annak kipihenése, influenza, meló), hogy nem nagyon bloggoltam mást sem (no meg a havi bejegyzésem hó elején szokott jönni...

Iszonyú jó fej, hiszti csak Anyának napközben, este Apával cimbizés és nyugodt alvás egész éjszaka... :)


Címkék:

3 Comments:

Blogger Varánusz said...

Én tudtam róla időben :)

Másrészt meg ha három hetes, akkor már csak 3 hét van hátra ...

08:56  
Anonymous Névtelen said...

Klassz kis Micimackó. Gratulálok.
(Jó tudni, hogy a "Tilos az Á" is a Krúdy Gyula utcában volt.:D)

09:10  
Anonymous Névtelen said...

óh, ehhez én is gratulálok!!! :)

13:47  

Megjegyzés küldése

<< Home