kedd, február 08, 2005

Mondoménhogymarketing...

Múltkoriban emlékeztem meg itten a Technet lista őskoráról... Erre ma véletlenül elkeveredtem a terminal.hu egyik cikkéhez...
Nem nagyon reklámszagú, még a végén visszaszívom, hogy marketinízű lett az egész...
Csak vicceltem...
Nem akkor, most.
Ettől függetlenül azért becsülöm Gál Tomi és a többi MVP építő jellegű segítségét és befektetett munkáját, de ha az MS nem csak tisztán marketingelne ezzel az oldallal, 4 év alatt kicsit többet is ki lehetett volna hozni a webes felületből, mint a Lyris gyári felülete...
Majd az InetPub...
Egyszer.
Talán.
Biztos.

1 Comments:

Blogger BB-Bömbi said...

Amíg figyeltem a gyerek álmát - hogy az asszony tudjun aludni, így legyen jobb a tejhozam - én is kiolvastam. Monnyuk nekem nem 10 perc volt, hanem 2 óra, de tényleg kicsit lágy lett...

15:06  

Megjegyzés küldése

<< Home