szerda, július 06, 2005

Kinevettem magam...

Utoljára egy hónapja írtam kiválasztott keveseknek szóló poént, azóta alulmúltam Soci és Hamurabi frissítési frekvenciáját, most megtörve bár, de megfáradva is, visszatérek és megpróbálok gyakrabban írogatni, elvégre esemény azért történt az elmúlt hónap alatt is... (például elindult a szuper rendszer a kolhozban, igaz, így is überelte a Longhorn késését, ezt 2000. májusára kellett volna átadni...)

Frissítési ütememre jellemző, hogy JoeP is elvesztette a címem költözéskor, de ez teljesen érthető, én sem hordok magamnál régi újságokat... (bezzeg angol nyelvkönyvet mindíg, és tanulni is igyexem belőle... Nagyon egyszerűen lelkesíthető az ember, egyszerűen egy helyes fiatal csajszit kell kapni céges angoltanárnőnek... Énekelné a rosebb, hogy No miss, azt nem-nem... ). Józsi költözése teljesen érthető, ezredannyit blogolok, mint ő, de már én is megtanultam, hogy notepad-ben kell megírni a blog szövegét, mert a blogspot szerkesztőjében bármi lehet...

Szóval Jancsika kámbekk, majd igyexik az elmúlt hónap érdemleges eseményeit feldolgozni...

3 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Ha kambekk van, az más. Őszintén szólva én meg voltam róla győződve, hogy megdöglött a blogod.

23:33  
Anonymous Névtelen said...

de már én is megtanultam, hogy notepad-ben kell megírni a blog szövegét
Ebbe már én is beletörődtem. A biztosítékot az verte ki, hogy egy már elmentett anyag veszett el. (Pontosabban cserélődött ki egy spanyol nyelvű anyagra.)

23:37  
Blogger BB said...

Annyira azért nem bántódtam meg, időnként már én is aszittem, sohasem lesz energiám erre...

ÉS legalább megtudtad, tudsz spanyolul is... :)

00:10  

Megjegyzés küldése

<< Home