szombat, április 16, 2005

Olvassunk mindennap

Tegnap a Solomon-szeánszon (amiről csak azért nem írok, mert már mindenki megtette, jó volt) JoeP-pel beszélgettünk arról, hogy ő mindent a PDA-n olvas... Kötöttem az ebet a karóhoz, hogy azért csak jobb könyvet lapozni (erre azt mondta, hogy lehet a PDA-ban is lapozni), végülis arra már nem tudott mit mondani, hogy ha lapozáshoz benyálazom az ujjam hegyét, milyen hülyén néz ki a nyálas pda...

Az egész egyébként onnan indult ki, hogy JoeP megdöbbent azon kijelentésemen, hogy a szünet végén még elmegyek és megveszem az e heti HVG-t... "Minek, amikor az egész fent van RSS-ben...?!?" :-)

A héten már egyszer megírtam, hogy megvettem a Windows parancssor című kézikönyvet, de a szemétlada Blogspot publish post gombja tulajdonképp a beépített iratmegsemmisítő főkapcsolója volt)...

Azt hiszem, az utolsó pár szakmai könyv-beszerzés közül az egyik legjobb vétel volt. (írójáról, William R. Stanek-ről valamiért mindíg a macskafogós Safrenyek jut eszembe...) Még csak lapozgattam, de már most megdöbbent, hogy mennyi olyan parancssori utasítás van, amiről egy átlag-rendszergazdának fogalma sincs... (utoljára 6.2-es DOS idején tudtam az összes parancsot fejből, azóta elkényelmesedtem, átmentem nextnextfinish típusú munkaerőbe... ). Ez a könyv rádöbbentett, jó lesz ismét ráhasalni kicsit a dologra... Sokat segítene a mindennapokban.


1 Comments:

Blogger Varánusz said...

Nem Safrenyek az, hanem Safranek.
(Na, megint komoly szakmai érvet villantottam meg)

14:54  

Megjegyzés küldése

<< Home