vasárnap, november 20, 2005

MSDN szubszkripsön

Lehet, hogy tényleg én vagyok hülye, lehet, hogy atomfizikusi szakvizsga kell egy MSDN előfizetés megújításához, de nekem nem sikerült...
Pedig azt hittem (kis naiv...), hogy az összes információ birtokában ez prompt lesz... Ehhez képest most inkább feladom, mielőtt földhözvágnám a laptopom...
Odaáig már eljutottam, hogy megkaptam a saját Subscriptions Benefits Access Number-em egy emilben, amiben biztosítanak, hogy én vagyok a vállalati licensing überallesz, csak éppen a szubszkripsön oldalon amikor a passportomhoz rendelném az előfizetést, elhajt a francba, hogy érvénytelen a Benefits Access Number... ja, és mivel 3szor is érvénytelen volt, most már pihenjek egy órát, mielőtt újra kisérleteznék...
Gyanús nekem, hogy holnap délelőtt elcsevegek a 2MSINFO-val... és határozottan morcos leszek....