szombat, október 15, 2005

Minority report (különvélemény)

Holnap este lesz az egyik kereskedelmi csatornán Tom Cruise föszereplésével a címbeli film... Maga a film története (nekem legalábbis...) tetszett, most mégsem a fő szál miatt jutott eszembe...

Ebben a fimben van egy olyan jelenet, amikor a TC által alakított nyomozó bemegy egy bevásárlóközpontba, ahol egy automata iriszfelismerő rendszer azonosítja, és célzott reklámokkal kezdi bombázni (gyakorlatilag beszél hozzá a kirakat...)

Ma bevásároltunk a budaörsi Tescoban, a fogkrémes pultok között járkálva egyszercsak beszélni kezdett hozzánk egy automata, ajánlva a mittoménmilyencsodafogkrémet... Rögtön bekattant a film, és az a gondolat, ha mindenki ilyen marketing-módszert alkalmazna, valószínűleg megkeresném a püspökhatvani alkaloida csoportot és belépnék pártoló tagnak... Eddig is herótom volt attól, ha bevásárlóközponban kellett vásárolnom (ez a decemberi embertömegek idején szinte már a fizikai fájdalom szintjére jut...), de ezután méginkább kerülni igyexem majd...

u.i.: a rohadt nénikéjüket, a legdühítőbb, hogy hiába idegesített, hatott a marketing...: levettem a polcról a terméket és majdnem meg is vettem. Szerencsére időben odafigyeltem magamra... meg az a félmondat a használati utasításon, ami felhivta a figyelmet, hogy 6 éven aluli gyermek csak szülői felügyelettel használhatja, meggyőzött arról, hogy nem fehér embernek való az igy reklámozott termék...

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Én megvettem. Gyenge vagyok. De kaptam érte hűtőmágnest.

21:12  

Megjegyzés küldése

<< Home