hétfő, szeptember 26, 2005

ITBN

Miután Varánusz spanja szószerint ugyanazt tapasztalta, mint én, csak azt említem meg a mai előadásról, ami ott nem szerepel...

Miután rájöttek az esemény marketing-jellegére (avagy rájöttek, hogy nem reklámozzák az eseményt a súlyának megfelelően), MS-ék kiosztottak két díjat, az egyik a nagy szekurityi-teszt (bár már halott a link, azért belinkoltam...) fődíja (egy Toshiba TabletPC), a másik az iskolai rendszergazdáknak/számítástechnika tanároknak szóló verseny fődíja volt, egy X-BOX 3 gémmel... Az elsőre akár esélyes is lehettem volna (a visszataps előtt vezettem...), de aztán hálózati (és tudásbeli?) problémák miatt végül negyvenvalahanyadik lettem, 4 kérdés kihagyásával, a másodikra GT-t vártam befutóra, de mivel épp Socival nézik a nagy repedést, mielőtt elmennek szarvasgombás-szendót enni, valszeg őt diszkvalifikálták...

A PSZÁF-es Kirner Attila előadásából kiderült, ők a COBIT alapján ellenőriznek, sőt, részt vettek annak magyar fordításában is, erre ajánlotta is a www.pszaf.hu linket, ott nincs semmi ebből, ellenben az ISACA magyar oldalán ottan van letölthető formátumban, meg még pár érdekes és kevésbé érdekes egyéb linkkel... (pl engem szórakoztat, hogy azt már tudják, mikor lesz a következő buli, azt még nem hogy miről fog szólni és kitől, ellenben azt is tudják, hogy pontosan hol nem lesz... Nem olyan nagy ez a város, majdcsak megtalálják az érdeklődők igy is... Végülis a PwC székház már kiesett...)