csütörtök, február 02, 2006

Überblogmotor aus Redmond

Olvasom GT bejegyzését az Internet Explorer 7 beta 2 SP -12 verzióról, elővigyázatosan nem a zsír új 1.5.0.1.12234.532354.623523-as Firefoxból, hiszen Józsi is említette, abból nem lehet kommentelni, mert cenzúra van, vagy inkompatibilitás, vagy csak tele van az egész Spaces space-ekkel, emiatt rendes bötű már nem fér bele...

Mivel GT-nek jobb a szeme, mint nekem (na meg nem olyan hiú, mint én, így ő hord szemüveget), eléggé kisméretű betűkkel ír, ráadásul mintegy kvázi IQ tesztként nem hajlandó ékezetes karakterekkel megkönnyíteni olvasói életét (igy aztán meglepődve olvastam GT Nemi öröméről a Némi öröm helyett, ami valljuk be, ég és föld, bár könnyen meglehet, 2-3 (1...?) év(tized?) és örömmel dicsekszem a másodikról is, elvégre ritkábban lesz, mint Karácsony (vagy Ramadán, nem tudhatjuk, addigra ki kerül hivatalos vallás pozícióba), naszóval az apró betűk és az ékezethiány miatt kissé kinagyítottam a szöveget (azt mondtam az intézeti kékbetűsnek, hogy a szövegméret a Közepes helyett Nagyobb legyen...).
Elégedetten nekiálltam értelmezni a befolyó betűket, és meg kellett állapítanom, GT* beleőrült a telepítési procedúrába... Értelmetlen, összefüggéstelen szöveg, se eleje, se vége...

Ijedten levelet kezdtem fogalmazni, ugyan segítsen már, én nem értek emvipiül, vagy télleg van benne valami zavarodottság... Meglepve tapasztaltam, hogy a kopipasztázott értelmetlen szöveg a levelezőben már érthető, belekerült plusz egy fél sornyi szöveg, ami azért -valljuk be- eddig hiányzott valahogy...
Hoppá... Hát vervoztiz?
Alt-Tab-bal vissza a zexplorerbe, ott még mindíg olvashatatlan... Na most vagy rájöttem az MVP-k titkosírásának rejtélyére, vagy valami nem okés az Űrben... Valamiért a második volt az esélyesebb, ezért megnéztem Lepenye Tomi blogját, hátha ott is előjön... Előjött... Gyors teszt a saját blogomban, itt nem jött elő... (Igaz, itt meg nem szabad kínai karakterekkel leírni a Láma szeme láma szeme sötétkék nótát, mert kicenzúrázzák...)

Végiggondolva a jelenséget, hamar gyanússá kezdett válni a szövegméret-állítás, visszaraktam Közepesre, és láss csodát, az MVP titkosírás megfejtődött, GT-nek értelmes mondatai vannak (na jó relatíve... azért az ékezetek még adnak lehetőséget meglepetésekre...)
Ezen annyira meglepődtem, hogy hirtelen késztetést éreztem, hogy jól meg is kommenteljem neki a dolgot... és itt egy új meglepi...: EU tagok lettünk vagy mi, de cserébe azért, hogy nem Firefoxból kommenteznék, már nem kell passport a kommenthez... (lehet, eddig sem kellett, de nekem most újdonságnak tűnik... Namost vagy én kommentelek ritkán az Űrben, vagy tényleg változás... Nem tudom, de valami van, az tuti.)

* Ilyenkor úgy leTomiználak, vagy leTamásoználak... de akkor valószínűleg megcsapnál... ami tekintve a köztünk levő, igaz egyre kisebb súlykülönbséget, egyenlőre nem vállalható kockázat...

3 Comments:

Anonymous Névtelen said...

a tomi az gaz, tudod a mosopor, de a Tamas, na az nem, de azt meg Ti sose hasznaljatok, ergo igy 5-6 ev utan fura lenne :)

--
gt

00:03  
Blogger Varánusz said...

Tamás, már hogy a retekbe ne használnánk? Vagy a sörök miatt nem veszem észre és állandóan GT-nek szzólítalak?

13:49  
Anonymous Névtelen said...

sztem "B" :)

--
gt

02:07  

Megjegyzés küldése

<< Home