szerda, február 01, 2006

Majdnem 5 év...

Miközben a spanok hazamennek hajnalkamagot nassolni vagy megpróbálnak 64 bites rendszereket bevezetni az Ewing birodalomban, mert a 32 bites rendszereken már nem ábrázolható az elért bevétel, én napok óta tervezgetem, hogy a mai napon megállok egy postra, hogy megemlékezzek arról az öt évvel ezelőtti napról, mikor először áltam meg Szilvike recepcióspultjánál és halkan megjegyeztem, itt dolgoznék, ha lehetne...

Merhogy asszonták az interjún, lehetne...

Szivesen írtam volna a kerek évforduló alkalmából azokról a dolgokról, melyek nekem köszönhetően megvalósultak a kolhozban... szerettem volna arról is írni, mit nem sikerült elérnem ez alatt az 5 év alatt, amit itt töltöttem... (példul amire büszke vagyok: bár szerettem volna, hogy JoeP a kollégám legyen, a management tökölése miatt mégsem lett az, igy most a legjobb enterspájz-szintű exchange szívásokat blogolhatja le ahelyett, hogy... ah, hagyjuk... a lényeg, igy sokkal jobb a társadalomnak). De tegnap olyan dolog történt, ami miatt gyökeresen át kellett értékelnem számvetős tervemet...

Nem, nem rúgtak ki (még?).

Nem, nem mondtam fel (még...).

Ellenben párom felhivta becses figyelmem arra az apró, ámde lényeges dologra, hogy 2000. február elseje óta nem 5 év telt el, hanem hat...

Ammeg nem kerek évforduló, mit nosztalgiázzak rá...?!?

(offtopic: megjelent a Firefox 1.5.0.1, most mondta postolás közben az 1.5...).

(offtopic zwei: Isten éltessen, Berta Boglárka... )

3 Comments:

Blogger Varánusz said...

Több okból is kedves nekem feb.1. Egyrészt, ugye, ott az offtopic2-d, másrészt tavaly feb. 1-én Rafal Lukawieczki nyomott jó kis holisztikus előadást. http://varanusz.blogspot.com/2005/02/2005-feb-1.html Harmadrészt azonban pont 10 éve, '96. feb. 1-én kezdtem el az első (nem-diák/nyári/alkalmi) melómat, nagygépes Fortran-programozóként...

01:24  
Anonymous Névtelen said...

Gratulálok az eltelt évekhez, és hogy Szilvike még mindig megvan! :)

21:12  
Blogger BB said...

Hidd el, én is szerettem volna, hogy gyere, de azóta beláthatjuk, igy jártál jobban... ;)

23:16  

Megjegyzés küldése

<< Home