vasárnap, január 22, 2006

Upgrade

Hali, Web 1.0-ás blogomat 2.0-ásra frissíteném, de csak cédé van a gépemben... Remélem, menni fog így is, mert azt hallottam, hogy a 2.0-ás csak dévédén van kint... Ja, van valakinek crack-je hozzá...?

Az egész onnan jutott az eszembe, hogy péntek este a Kultúrházban az általam nagyon kedvelt Galamb beszélgetett a szintén kedvenc Para-Kováccsal a Web 2.0-ról, mint jajdejó dologról... (igazából az egész blogtér reklámnak tetszett), ahol jajdesok jajdejó jajdetrendi kifejezést szőttek a beszélgetésbe, de igazából se füle, se farka nem volt... Így aztán ebből (sem) tudtam meg, mi a Web 2.0 lényege... vagyis amit eddig hallottam (és felfogtam), az annyi, valaki felfedezte a Comment gombot, mint olyant, aztán úgy érezte, ehhez már verziószámot kell ugrani... De az is lehet (valószínű...), hogy csak én vagyok hozzá hülye... mindenesetre az biztos, én nem látom a verzióugrást.)

(Viszont volt egy érdekes véleménye Para-Kovácsnak... : a hagyományos lapok, mint hírforrás értelme megszűnt, mert ma a web már sokkal gyorsabban, nagyobb látószöggel (értsd több forrásból, több szemmel) tudósít az eseményekről... Höhö... lehet, hogy PKI ismerettségi körében mindenki netközelben van... de azért az emberek nagy része még nem itt tájékozódik... És míg a neten (blogban) ellenőrizettlenül írhatnak mindent, a hagyományos lapokban még (talán...) van valami kontroll...)

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

itten szinten elolvashatod h mi a web 2.0 :D: http://blog.doransky.hu/?q=node/429

nem akarmi ez a rizsa, errol ugattam a multkor. gyk. magyarul: semmi.

19:14  

Megjegyzés küldése

<< Home