kedd, január 10, 2006

Januári szekuriti apdét...

Na nem a Microsofté, az enyém...
Lassan havilappá minősíthetem a blogom, annyira ritkán írok bele...
Mentségemre legyen mondva, a karácsonyi időszakban még a géptől is eltiltottam magam... Ráadásul kivételesen majdnem az egész ünnepek közti részt itthon töltöttem, így a kolhozban sem voltam gép mellé kényszerítve, az első hetet meg itthon töltöttem vizsgafelkészüléssel, így gyakorlatilag az idei év tegnap kezdődött...
A kolhozban pár projekt mostanában fut ki, pölö végre átköltözik a cég nagy része az új irodaépületbe (Tasnádi úr szembeszomszédjai leszünk, mostanában átmehetünk virágot locsolni, míg a házigazda bőrfocit varr...), így nagyon nem volt energiám írogatni... Elalvás előtt meg épp elég az asztaltársaság írásait elolvasni.
Nem mintha nagy veszteség lenne, de a januári Chip-et is most kezdem olvasni, pedig már a fa alatt is itt volt...