péntek, május 05, 2006

070-350

Mint azt korábban írtam, csütörtökön megpróbálkoztam egy 070-350-es (Implementing Microsoft Internet Security and Acceleration (ISA) Server 2004) MCP vizsgával Fóti Marciéknál...

Az előjelek nem a legjobbak voltak... Hajtás egész héten, nulla alvás, nulla tanulás, csak a vizsga előtt kb fél óra jegyzet-lapozgatás, gyakorlatilag növényi szinten levő gondolkodási képesség (az első hat kérdés után, ha nem lett volna még egy vizsgázó a teremben, esküszöm aludtam volna pár percet, mert annyira nem tudtam koncentrálni...).

A kérdések - ha már üzemeltettél ISA-t - egyszerűek (és szokás szerint beugratósak) voltak, odafigyeléssel és logikával megoldhatók... Különösen sok kérdés volt VPN témakörben, volt pár nagyon egyszerű IP és routing, valamint az Exchange publikálásba is belementek 3-4 kérdés erejéig... Aztán volt pár web caching kérdés is - ezek közül szégyenszemre nem tudtam egyre sem (!!!) jól válaszolni, mentségemre legyen szólva, 2 év ISA2004 tapasztalattal (és előtte 2 év ISA 2000) még egyszer sem konfiguráltam ilyent, tehát ezt télleg tanulni kellett volna... (vagy braindump-ból készülni: utólag megnézve a kérdések kb 50%-a benn volt a meglevő pdf-emben....)
És a vége...?
Hát, szégyenszemre csak 788 pont, ami viszont bőven 700 felett van, így megvan az MCSE végre, meg ha minden jól megy, két héten belül az MCSE:Messaging is... És még lett volna 57 percem a vizsga végéig, amikor kijöttem...
Mit lehet még hozzátenni..?
Köszönöm felkészítőtanáromnak és edzőmnek, Gál Tamásnak a sok év kitartó munkáját (az a tanfo télleg jól összeszedte a lényeget...), valamint pályaedzőmnek, Socinak a vizsgafelkészítő anyagokat... (ha még tanultam is volna belőlük... Hát az fenomenális lett volna...)

1 Comments:

Blogger Varánusz said...

Szép volt Jani! Szép volt Jani! Szép volt Jani!

Most akkor 284, 285, majd 299, csak hogy meglegyen az :M mellett az :S is?

16:38  

Megjegyzés küldése

<< Home