csütörtök, június 15, 2006

Baljós arányok

Van két arányszámom: 155/90 és 175/110. Akár extrém gumiméret is lehetne, pl erőssen peres gumik mérete sport-kispolákra...

Ehelyett sajnos a heti átlagos vérnyomás-értékeim, az első a reggeli, a második az esti... (kv-t már napok óta nem iszom, elég ez igy önmagában...). Ráadásul napközben már-már állandóuslt fejfájás és kóválygás... Asszem eljutottam a munkamennyiségben arra a határra, amit a szervezetem már nem bír... Pedig az agyam még jár, hogy mi mindent kellene határidőre letudni, és milyen új dolgokat kellene bevezetni, amiért hálásak lennének a kollégák... (és a 92%-os értékelést is elérhetném akár... mert reggel azért még mindig kések...)

Nem vagyok egy szimuláns fajta, de most én is úgy érzem, összeért a gyertya két égő vége... Úgyhogy most két nap kivizsgálás (laborvizsgálatok, EKG, stb), aztán a jövő hét valószínűleg otthon "betegállomány", erőgyűjtés, laza házkörüli munkával, sok pihenéssel, majd a hétvégén ceglédi brigádgyűléssel...




4 Comments:

Blogger Kurbli said...

Bizonyos szempontból irigyellek, ti. az én arányszámaim a tiédnek a fele sem. Ez ugyanakkora baj. Az ügyfeleknek nem kéne látni, hogy az ember nehezen áll fel a székből, mert elszédül. A gyertyám égő felei már negatív távolságban vannak egymástól.

09:10  
Blogger Varánusz said...

Janikám, én hasonlót produkáltam a csavarbizniszes időszakban -- na jó, nem ilyen extrém magasat, de akkor is. A háziorvosom mondta, hogy túlsúly vagy munkahelyi stressz. 2 napot lazultam az SzTK-ban mindenféle kivizsgálásokon, ahol csak a klubéletet élő nyugdíjasokkal és a bürokratikus egészségüggyel kellett viaskodnom. Tudod, mi lett az eredménye? 120/80. 2 nap után. Biztos lefogytam a váróban.

09:29  
Blogger BB said...

Remélem, nálam is segíteni fog az egy hét pihenés... Ma megvolt az EGK és a laborok, majd keddre lesz eredmény...

15:31  
Blogger Varánusz said...

Cegléden a sörcsap-mizéria és a világmegváltás elvonta a figyelmünket az egészségügyi témákról.

Szóval, mi lett az eredmény?

21:44  

Megjegyzés küldése

<< Home