szerda, május 24, 2006

Jó a béta a háznál...

Kőnig Tibi előadása után úgy éreztem, nekem még ma kell béta 2-es Office 2007... Már tegnap is így éreztem, amikor Cikkíró Úr felhívta a figyelmem, hogy megjelent, de tegnap még akármit csináltam, valami mondvacsinált sávszélesség-problémákra hivatkozva visszadobott... Ma viszont korrektül, kb fél óra alatt lejött a teljes csomag (kivéve a 64 bites cumókat). Szóltak is a partnerek, hogy valamiért lassú a webes ajánlatadó, kerestem is mi lehet az oka, de mire lent volt az Office, a probléma magától megoldódott...

Ha már lúd, legyen kövér, a Technet-en épp most olvastam, hogy van új Vista build is az MSDN-en, neki is láttam letépni onnan... Úgyhogy este (mintha jobb dolgom nem lenne) telepítek az otthoni játékgépen...

Apropó, MSDN letöltés: az MSDN letöltés (meg pl a Volume Licence-es letöltés) az MS File Transfer Manager nevű csodaalkalmazást használja a letöltés kezelésére... A célnak megfelel (bár lehetne a 2-nél kicsit több szállat is beállítani egyszerre...), de baromira felidegesít minden alkalommal, hogy csak brózolni lehet a könyvtárak között, hova töltsön, de nem lehet új könyvtárat röptében létrehozni... Igy mindig kézzel pakolom el a letöltött cuccokat a saját könyvtárukba (mert ugyebár előre soha nem csinálom meg a könyvtárat...)

De lehet, hogy ez igy van jól, ne hozzon létre az átlagjúzer mindenféle foldereket... Ezt már a gmail is megmondta.

4 Comments:

Anonymous Névtelen said...

ize, az ujabbnal (5-OS, frissit automan elvileg)mar max. 4 szal van...

--
udv/gt

20:10  
Blogger BB said...

Lehet, arra pont ma frissített és nem néztem meg... :D Viszont pont az ihletett meg, hogy irjak róla, hogy nem engedett könytárat létrehozni...

20:48  
Anonymous Névtelen said...

Én mindig u.abba a mappába töltök, és ő korrektül csinál alá egy almappát, a töltemény nevével. Nem tom, ez nálad mért nem megy.

22:11  
Blogger BB said...

Ok, ő létrehozza a sajátját, ha olyan a letöltendő cucc... De nem mindig olyan, pl MSDN-ről szinte soha... Olyankor jól jönne, ha lehetne röptében csinálni egyet.,,

22:55  

Megjegyzés küldése

<< Home