csütörtök, december 08, 2005

Szép nap...

A dolog ott kezdődött, hogy este belealudtam egy blogbejegyzésembe... Meg a Galaxis utikalauz stopposoknak című filmbe... Az első érthető, unom magam én is, a második kevésbé, mert egyébként egyrészt tetszett, másrészt hazsimozsin ment, elég nagy hanggal...
Ennek örömére reggel kicsit bealudtam, de nem aggódtam, mert úgy terveztem, egyik nagy partnerünknél kezdek (akik baromi drágán árulhatták a naftát szép haszonnal, cserébe most eltapsolnak pár milliárdot a saját részvényeikre, hogy Ferinek is legyen karácsonyi ajándékra meg választásokra). Még a kutyát etettem, amikor keresett Főni, hogy meghalt a Front Office rendszer alatt a vas.
Milyen vas? Baróóó magas... meg drága...
Két vinyó a holdban, most várjuk Fisher99 kollégáját a cserével... Igazából mondjuk a progléma ott kezdődik, hogy ennyire business-critical alkalmazáshoz azért már cluster kellene meg külön storage server, meg rendes mentési stratégia, de ez már politika...
És ezt sem irtam le, bár gyanús, hogy a PSZAF-től úgysem olvassa senki. Most a juzerek tiz percenként hivogatnak, mikorleszmárvégremernagyonsokameló, már unom...
Torma, látod bazzeg, elintéztük neked, hogy a születésnapodon ne kelljen melóznod... Azért remélem, nem Apádnál lógatod a lábad... Happi börszdéj...!
Mindezek mellé még amikor beértem, a lift előtt pofára ejtettem a QTEK-em, ijedtében csinált egy hard resetet, most telepíthetek újra mindent rajta... (még szerencse, hogy rendszeresen szinkronizálom, legalább adat nem veszett, csak a Gamebox Gems rekordjai...)

1 Comments:

Blogger BB said...

Az biztos... :) Kőkemény gazdasági előny - mindkét oldalnak...

09:17  

Megjegyzés küldése

<< Home