szerda, december 14, 2005

Managergondolkodás

Úgy alakult, hogy az egyik részlegünknek új store-t kellett kialakítani az Exchange alatt, mivel kezdett megszaporodni azon júzerek száma, akik teljesen indokolt módon hízták ki az eddigi mailbox limitüket. Az egyszerűség kedvéért találtuk ki azt a mókát, hogy a sima júzerek maradnak az eddigi store-ban 250 megás limittel, akinek pedig indokolt, átkerülnek a cégnév_VIP nevű store-ba, 800 megás limittel.
A harmadik nap végén meg is érkezett szinte az összes manager-től, hogy neki át kell kerülnie a VIP store-ba, mert indokolt. Csekkolva a jelenlegi mappaméreteket, a legnagyobb is csak 170 megás.
Kijött a manager-ösztön: ami VIP, az biztos a főnököké.
Barmok.

4 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Én is kérek, én is, én is!!!

23:59  
Blogger BB said...

Baxi,

a beszállítóknak még nem adunk... :))

00:29  
Blogger BB said...

Józsi,

én pont olyan IT manager szeretnék lenni, akinek ettől több esze van...

00:44  
Anonymous Névtelen said...

Nekem ménincs? :-)

15:42  

Megjegyzés küldése

<< Home