szerda, december 14, 2005

A három eszes...

Olvasom magyarország legnépszerűbb napilapjában a zöldkártya-kiadás körüli botrányokat. Olvastam a honlapon a készítő cég nyilatkozatait. És van tapasztalatom is az egyik ügyfelem miatt...
Ahhoz, hogy le tudjam írni a tapasztalataimat, túlontúl zaklatott vagyok. De ha lesz alacsony vérnyomással küzdő ismerősöm, akkor a három "eszes" ügyfélszolgálati számát, különösen Gáspár urat fogom ajánlani, mint gyógymódot. Viszonylag ritkán érzem úgy, hogy valakit áthúznék a telefonzsinóron, az urat még vissza is toltam volna... Az egyetemen tanítani lehetne a módszerét, mint az ügyfélbarátságtalanság tökéletes példaképét... (bár olyan, mint cégem fejlesztői...: alapfeltevés, hogy a programom tökéletes, a felhasználó hülye mindenhez, biztos ő kefélt el valamit...)
Egy viszont tuti, Csurkának igaza van, a Népszabadság csak az igazsgág töredékét említi...