szombat, július 29, 2006

Ha egyszer engem is cikkenként fizetnének...

... akkor valószínűleg bevezetném azt, amit a terminal.hu jeles szerzőjétől tanultam.
Igazából a trükk azért tűnt fel, mert a stílustában benne van az átlagos pingvintenyésztők minden felesleges felsőbbrendűségi érzése, amit csak a Windows, Microsoft, Gates szavak hallatán vagy alkalmazási kényszerűsége kapcsán előszedni tudnak, és ami pillanatok alatt fel tud bosszantani...
Az egész onnan indult, hogy olvastam a mai hírt a Total Commander 6.55 megjelenéséről. Ennek első bekezdése volt, ami felbosszantott...: a Windows Commandert már több mint 2 éve, több verzióval ezelőtt átnevezték Total Commanderre. A régi rókák tudják, miért, az újak meg már eleve Total Commandernek ismerik, tehát feleslegesnek tartom a megjegyzést arról, hogy a Microsoft ügyvédei miatt kellett átnevezni.
Ugyanakkor viszont a szöveg valahonnan ismerős volt, ezért rákerestem a terminal.hu saját keresőjével a "6.54" szövegre (az előző verzió verziószáma...). Szerencsém volt, mert egyből több találatot kaptam. Az első három cikk (1, 2, 3) kisértetiesen emlékeztet (úgy is mondhatnám, hogy tök ugyanaz, kivéve a verziószámot és a linket) a mai cikkre. Ezután rákerestem ugyanitt a "Total Commander" szövegre, ez már több találatot adott, bár érdekes módon a találatok nagy része tulajdonképp ugyanazt a cikket tartalmazza, csak más-más verziószámmal...
Höhöhö... Erre mondják azt, üggyes, naggyon üggyes...
Egyébként ettől függetlenül a Total Commander az, ami először felkerül egy-egy új/újratelepített gépemre...

4 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Újra meg újra megpróbáltam használni a Total Commandert, de annyira ocsmány volt minden verziója, hogy egy idő után mindig leszedtem a gépről.

09:27  
Anonymous Névtelen said...

Nekem is sokan istenítették már oda-vissza a TCommandert. Két-három próbálkozás után persze mindig visszatérek a FAR Managerhez...

10:03  
Blogger BB said...

Gaba, te mac-hez szoktál, azért nem jön be... :) Én Norton Commanderen szocializálódtam, ahhoz képest szép... :D

SzabóZsé: szerintem a Far és a TC között funkcionalitásban nem sok különbség van, mexokás kérdése, ki melyikre esküszik... :D

10:55  
Anonymous Névtelen said...

sajnos csak FAR manager. a TC-seket soha nem is tudtam megérteni, sztem ők már kimaradtak az NC-s korszakból.

11:41  

Megjegyzés küldése

<< Home