kedd, szeptember 19, 2006

Ergonómia a'la Outlook 2007B2 TR

Varánusz, az olajipar ergonómiai mágusa biztos tudja rá a választ, nekem mindenesetre semmi épeszű ötletem sincs arra, mi a francnak kellett az Outlook 2007 Beta2 Technical refresh-ben az eddig minden verzióban a bal felső sarokban található Send gombot lejebb zavarni a To: és CC: mellé...?
Ennyire nem kellhetett a hely a Paste... ikonnak...
Igy viszont legalább az átlagember átlag minden második gyorsan válaszolt e-mailt csak megfontolás után küld el..: elöször egy Paste, aztán átolvassuk az egészet még egyszer, mert meg kell keresni, hova szúrta be a vágólap tartalmát, törölni, aztán már mehet is a Send...
Barmok.

3 Comments:

Blogger Varánusz said...

Köszönöm a megtisztelő megszólítást, de sajnos nem tudom a választ. És nem azért, mert nem vagyok ideológiailag képzett, vagy mert nem látok a könnygáztól, miután hősiesen kifosztottam a kólagépet. Nem. Egyszerűen azért nem tudom a választ, mert ez nem ergonómiai kérdés, hanem usability. Az ergonómia az ismétlődő terhelésből adódó sérülések elkerülését hivatott szolgálni, a juzabliti ezzel szemben az egyszerű használatot. (Legalább is az Olajcég olvasatában az ergonómia kizárólag a fizikai ergonómiára vonatkozik, a kognitív terület kívül esik a látókörömön)

00:08  
Anonymous Névtelen said...

hmm, jogos, de Te nem CTRL+ENTER-rel kuldod el a leveleket? ugy tudtam gepeles utan az ember (a profi) nem egereszik :D

gt

11:35  
Anonymous Névtelen said...

Áh, manapság már ALT+S-sel küldik a levelet. Le vagy maradva :) (Nekem vmiért nem megy a Ctrl+ENTER. Mondjuk nekem a TR nem is jó, mert 1: kevés a szabad hely a laptopon hozzá, 2: rendering errorral elhajt a francba.

21:53  

Megjegyzés küldése

<< Home