vasárnap, november 12, 2006

Office 2007

Bink szerint már pénteken letölthető lett volna a nagyvállalati felhasználóknak, de mint azt GT írta, ügyesen lekapcsolták az egész licensing download oldalt a hétvégére karbantartás miatt... ("Tanár úr, esküszöm, hogy kész a dolgozatom, tehetek én arról, hogy pont ma hagytam otthon a füzetem...?")
Most ismét él a download oldal, de sem a Bink linkjére, sem az "Office 2007" címszóra nem dob semmi letölthetőt... (pénteken legalább az Office 2007-re keresve letölthettem volna egy darab kínai language pack-et...). Pedig holnap kellene telepíteni egy laptopra (saját célbúl), jó lett volna, ha már ez megy fel.... (azt meg mostanság nem tehetem, hogy nem rakok fel Office-t 1-2 napig...) Az upgrade-re meg nem nagyon lesz időm 1-2 hétig...

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

nekem ma (ize kedden :D) reggel 8-kor mar engedte az MSDN-rol (persze azota viszont a kulcskero oldal doglott be :D). onnan probaltad?

--
gt

00:15  

Megjegyzés küldése

<< Home