hétfő, július 18, 2005

Lehet-e...

... értelmesen tévét nézni...?

Erről beszélgettünk az utolsó brigádgyűlésen... JoeP azt mondta, kizárt, és az egész tévé úgy ahogy van, egy kalap a hígabból...

Én akkor azt mondtam, lehet, csak akarni kell. Nem kell megnézni mindenféle sókat, ahol Énmárkéthetetfingottamvalóságsóban Géza és Telefonfülkemagyarhangjavoltamajóbarátokban Kati arról beszélget, hogy melyikük járt Hajdú Péterrel... Akkor azt mondtam, tudatosan kell választani csatornát, műsort és időmennyiséget, amit a tévé előtt töltesz és akkor lehet ezt jól is csinálni...

Most, hogy még két SQL szerverre kell felraknom az SP4-et és frissíteni kell az Antigen-t is az Exchange szerveren, közben pedig igyekszem olyan műsort keresni, ami ébrentart, míg ezek a feladatok lefutnak (azért az ébrenlétben segít a mai kirándulás üdítő testi fáradtsága is...), azt kell hogy mondjam:

Józsi bácsi, neked van igazad...

(u.i.: mire megírtam ezt a bejegyzést, találtam az M2-n egy Thyl Ulenspiegel feldolgozást, ami jónak tűnik... De ez csak véletlen, nem tudatos jó műsor keresés...)

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Mi lemondtuk az előfizetést, már csak a cselló jön a kábelen. Három éve nem néztem tévét. Egyáltalán nem hiányzik. Persze cserébe sajnos rengeteget számítógépezem. :(

08:48  

Megjegyzés küldése

<< Home