csütörtök, december 08, 2005

Vadnyugat

Javuló közbiztonság ide, csökkenő bűnözés oda, én ma olyant tettem, mint utoljára talán csak a jó öreg Old Shatterhand...
Csőre töltött puskával jöttem aludni.
Na nem a nyavajás életem féltem, és nem is hatlövetű a fegyver, csak egy sima eccerű engedéllyel tartott Slavia légpuska... A dolog - mint minden nagyobb égés a világtörténelemben - ismételten a szexre vezethető vissza. (Ahogy Berta tanárúr középiskolában tanította...: az első világháború azért tört ki, mert Ferenc Jóskának bosznia kellett...). Nem, nem attól ilyedtem meg, hogy valaki megerőszakol éjszaka... Nem is én akarok erőszakoskodni mással. A progléma Böxi kutya nemi életére vezethető vissza...
Szegény kutya ugyanis immár egy hete tüzel... Ezt érzik a környékbeli négylábú fiatalurak, és tiszteletüket is tennék, ha nem lenne az erényövként funkcionáló kerítés.* Ez a kerítés hagyományos kisipari termék, 30 éve őrzi az udvart a betolakodóktól, nagy, nehéz, és kurvára zörög ha kivülről megpróbálják belökni... Márpedig van az utcában egy kuvasz, ami megpróbálja belökni...
Általában 10-11 óra között próbálkozik először, majd miután elzavarom, éjfél körül ismét próbálkozik egyet. Ekkor ismételten elzavarom, de sokra nem megyek vele, 1 óra körül visszajön... Próbáltam már azt a megoldást is, hogy nyitva hagyom a kaput, hátha akkor simán megtörténik, aminek meg kell, én meg aludhatok nyugodtan.
Na nem.
Akkor nem egyedül jön, hanem a haverjával, és bemutatót tartanak Böxinek, milyen keménylegények... Ez azt jelenti, hogy kegyetlen vonyítással és ugatással az udvar közepén verekedni kezdenek... Miután a násztánc/kapudöngetés következtében hétfő hétfő éjjel összesen 2 órát aludtam, azt is öt részletben (és közben már olyan trükköket vetettem be, mint "krumplival emeleti ablakból kutyátfejbedobni"-játék...), döntésre jutottam: vadászni fogok. Na nem keményen, azaz nem akarok áldozatokat, de annyira azért igen, hogy az áldozatnak egy darabig ne legyen kedve keménykedni a kapuban. Vagyis kemény valamivel kaput döngetni.
Ennek egyenes következménye a légpuska az ágy mellett...
Ha éjjel felébredek, vadnyugati stílusban kilövök az ablakon, vagy a szomszéd, vagy a kutya, valami kapni fog...
* itt sikerült elaludnom... Így a lelkiismeretem is tiszta.