Az index és a Microsoft
Ismét megjelent egy Microsoft-os cikk az indexen, a szokásos Indexes objektivitással...
Nekem három dolog jut eszembe róla elsőre...:
- Ha egy év után beszarik az autóm, nem a gyárat keresem, hanem vagy megcsinálom magam, vagy a megkeresem a hozzáértő szerelőt...
- Ha a szerelő kellett hozzá, nem sértődök meg azon, hogy pénzt kér a munkájáért.
- Ha már egyszer jogtiszta, (a szövegkörnyezet alapján, bár ez nem volt megelmlítve, de gyanúm szerint egy SBS szerver OEM verziója), akkor elolvasom a hozzávágott licenszet, mely jelzi, hogy az OEM annyit takar, hogy onnantól nem a MS a support, hanem a forgalmazó, tehát nem megyek anyázni bősz hangon a kapucnigyárhoz...
De ha ezeket figyelembe veszem, én sem tudok MS ellenes cikket írni... az meg cziki Index-oldalon...
3 Comments:
Ez egyrészt nem az index, másrészt ez alapvetően egy olvasói levél, nagyon kevés szerkesztői megjegyzéssel, harmadrészt meg mindenképpen gáz, bár tény, hogy a legjobb családban is előfordul ilyen bug.
Azért alapvetően az index lánya/testvérlapja, a címlapra pedig a "Microsoft teméktámogatása Magyarországon" címmel került, gondolom nem véletlenül...
Ha az első ilyen véletlen lett volna, nekem sem piszkálná a szemem... :)
Na igen, ha nem megy a dolog, nem az arra írásban kijelölt viszonteladót keresik meg, hanem a gyártót, aki leírta egy papíron, hogy a termék supportját nem ő, hanem a viszonteladó adja. Ezek után tovább verik a nyálukat a gyárban, majd végső elkeseredésükben írnak a Homár-nak. A gyár meg ad egy olyan választ, amitől a falnak mennek (én is). A probléma sem végfelhasználói oldalon, sem viszonteladói, sem gyártói oldalon nem megoldott és ilyen mentalitással soha nem is lesz megoldható. Szerencse, hogy nem kevertek bele egy 17 éves unokaöccsöt. 1970-ben, amikor belevágtam ebbe a zéletbe (IT), másnak tűntek a dolgok. Jön a jóidő, megyek a tengerpartra csikóhalat lesni, vagy jelentkezem uszálykormányosnak. b+
Megjegyzés küldése
<< Home